PAIN IS TEMPORARY, GLORY IS FOREVER

Helt slut... Sov en timme mellan åtta och nio, bra milla. Kommer säkert inte kunna somna ikväll bara för att. Hoppas på ett samtal inatt från någon full och lycklig jävel. Skulle göra mig glad.


Tatuering. Den här vill jag göra. Men kom på idag att det var Malin som lärt mig det här "ordspråket" och då känns det som om jag "tar" det ifrån henne. Skrev jävligt slarvigt, så ni får inte tro jag vill ha just sådär. Men vad tycks med en sådan tatuering?

Jag hatar verkligen när folk tror jag tar saker från dem, alltså "kopierar". Så måste bara säga att jag tycker det är jävligt snyggt, och att jag länge velat ha en liten tatto där. När jag såg Tovas så ville jag ju ha en där ännu mer.

Kommentarer
felusa säger:

en sådan tatuering blir nog asum :) och ingen tror att du kopierar!



sv: klart jag firar dig på din födelsedag! även om ja skulle vara uppdagen så skulle jag ställa in! vad är planerna då? :D om det finns några än

2011-05-17 | 23:11:56
Bloggadress: http://feliciaudenius.blogg.se/
felicia säger:

Åh turkiet pirripirri.



Nehe öregrund?! nice! det låter ju asgrymt. Jag är lätt på! vilka är ni som har snackat om öregrund? :D

2011-05-17 | 23:48:01
Bloggadress: http://feliciaudenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback