LISA TÖ BRODIN!

Pappa har varit här hela dagen och det har varit skönt att umgås med honom själv. Men nu har han dragit hem och Minimoj och jag har lagt oss i sängen. Mitt knä gör jävligt ont. Känns som ett dussin kineser står och hoppar på det, ungefär, och borrar i det var femte sekund, typ. 

Men men... tänkte skriva lite om min vän Lisa Brodin. Hon är en grym tjej. Säger vad hon tycker och hon står för det. Sånt gillar jag. Lätt att umgås med, lätt att prata med, lätt att skratta med. Härlig tjej rakt igenom. Kika in hennes blogg här!



Kommentarer
krigaree säger:

självklart detsamma till dig min vän, 100% puss påre! :)

2011-05-07 | 08:47:50
Bloggadress: http://lizabrodiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback