I'M SHORT OF BREATH, I'M SURE GONE

Känner för att skita i allt för tillfället. Skita i gaddningen. Skita i utomlandsresan. Skita i mina betyg. Skita i att bry mig helt enkelt. Känns som att jag skulle behöva den där lägenheten för mig själv just nu, och inte om ett år... Orkar inte människor, förutom Rasmus då. Vill bara klösa ögonen ur varje person jag ser.

Ser inte ens fram emot resan längre, förstår ni hur illa det är? Imorgon ska man genomlida hela dagen med att kolla på fotboll. Allt tär på mig. Vill bara festa, varje dag, jämt. Då bryr man sig inte. Då tänker man inte.


om det blir något mer inlägg kommer det bli ett oprivat sådant. delat med mig av mina tankar lite väl idag.

Kommentarer
Jossa säger:

be strong! <3

2011-05-30 | 20:45:44
Bloggadress: http://josefinawestling.blogg.se/
thisigums säger:

finna här millsi,bara att ringa om du behöver <3

2011-05-30 | 23:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback