I WANNA PARTY ALL NIGHT 'TILL THE SUN COMES UP

Sola är så jävla skönt, speciellt med taggmusik! Så sjuuukt taggad på fest. Taggad på smörgåstårta på Wicks konfa. Taggad på att få träffa Felicia igen. Taggad på att hur kul som helst!

På vår lilla balkong är det jättesvårt att sola ryggen. Jag byggde mig själv en liten "solsäng", kanske hur skönt som helst! Nej där ljög jag... men det funkade iallafall i en halvtimme!

Tre nedanstående låtar dunkade jag förfullt i massas högtalare!


Alexandra Stan - Mr. Saxobeat

Avicii - Levels (Orginal Mix)

Swedish House Maffia - Save The World

Kommentarer
feiilan säger:

ja taggad på å träffa dig med inoljade millan

2011-05-26 | 19:22:12
Bloggadress: http://feliciaudenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback