EN ROLIG GREJ...

Vet absolut inte hur jag lyckas med allt, men det är nästan beundransvärt. Som idag: tappade ena pluppen på hörlurarna (ni vet vad jag menar). Letade för fullt runt omkring mig, trodde den fastnat i håret. Men tänkte nej... det är hopplöst! Nyss när jag gick förbi spegeln, så märkte jag något konstigt i sidan av mina trosor (i bak). Där låg pluppen! Hur lyckas man med det? 


Helt oredigerad bild.
Ändrar alltid ljus i mina bilder, men nu orkade jag verkligen inte det och jag har inga bilder känns det som. Längtar tills jag får ny kamera!!

Kommentarer
viktoria säger:

Asså shiiit va fin du e!

2011-05-31 | 22:24:59
Bloggadress: http://viktoriacool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback