DET SOM GÖR MIG LEVANDE

Han får adrenalinet att pumpa lite extra. Varje rörelser han gör... Ni kan inte ens förstår hur min kropp reagerar på allt han gör. Typ en fotbollsorgasm. En orgasm som går ut i fötterna. Vill bara ha mer och mer. Jag följer till och med finterna i luften, under täcket, jag låtsas iallafall att jag kan.

Vet att många tycker han är "dålig", men nej, absolut inte. Inte ens i närheten av det. Ser ni vad han är kababel till? Han får mig att känna mig levande. Det är fan sjukt. Jag kan inte bli kär i en kille, men en jävla fotbollspelare kan få mig att känna så mycket mer.
Jag älskar fotboll, så är det bara. Allra bästa som finns.


han smeker bollen som om det vore hans egna kuk. true story.

Kommentarer
Anonym säger:

skön tjej asså som gillar fotboll lika mkt som mig :D haru msn elr

2011-06-04 | 10:44:35
milla säger:

nej, anonym

2011-06-04 | 19:17:33
Bloggadress: http://miillapeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback