YOU NOTICE WHAT I'M WEARING, I NOTICE WHEN YOU'RE STARING

Mamma kom precis hem. Suttit och pratat lite. Hon är glad idag, så kanske är bra att jag är borta lite då och då? Får fortsätta med det tror jag. Just nu springer jag runt i de här kläderna och är allmänt mongo med mojen. Mamma förslog att vi skulle köpa nå intelligensspel för katter till honom, i förväntan att få honom lite smartare. Hahah dream on...


Ja, mina lår går ihop, men som sagt: Jag är fet, du är ful. Jag kan banta, vad kan du? Den körde vi ju ett antal gånger igår haha. Men lägg fokus på mina otroligt sexiga fotbollsvader, jag dör av skratt.

Kommentarer
Matilda säger:

haha du är ju as smal

2011-03-26 | 00:22:37
Bloggadress: http://mlofgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback