I BLINK FOR A SECOND AND YOU CAUGHT ME SLIPPING

Har lovat att skriva fem inlägg om dagen. Ska börja blogga lite i skolan också, annars blir det såhär stressigt... Imorgon börjar vi 12.20 och jag har då engelska nationella muntligt, vill hellre dö. Men sånt som måste göras. 

Har precis bäddat ner Ove, läst flera sagor för honom. Rasmus sitter i soffan och dricker sina kvällscorona. Blir väl ett par styckna innan han slocknar på köksgolvet. Själv ligger jag skönt i mina prinsessäng och ska nu ta min skönhetssömn. Godnatt allesammans!


Kommentarer
Rebecca säger:

sv. haha i mina ögon ser det ut som så. :)

Häärligt! :D

2011-03-15 | 23:42:01
Bloggadress: http://perssonrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback