KLÄDPANIK!

Imorgon är det min födelsedag, och jag är inte taggad alls. Eller jag är inte lika hoppfull som jag brukar vara. Ni vet när man kan inte sova, man bara ligger och tänker på presenterna. Får äta gott och bestämma typ allt. Får stå i centrum, mmm underbart. 

Men i år kommer det bli heeelt annat. Inga presenter (endast kameran typ) bara pengar. Inga familjemedlemmar. Inget festande. Men men. Hoppas på en kul dag i stan med min fina vänner och klasskompisar istället!

Och då kommer vi till det där med klädpanik... ingen klänning passar! Får lägga upp olika här på bloggen så får ni jävlar rösta. Om jag vågar lägga upp. Jag vet ju att det är många som läser min blogg, så ser jag inga kommentarer då blir jag arg. Deprimerad... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback