I'VE BEEN ROLLING AROUND, ALWAYS LOOKING DOWN AT ALL I SEE

Jag har lekt med att beskära bilder nu på kvällen. Beskärt egobilder. Haha fyfan för närbilder alltså... Men men. Martin den jäveln har suttit och gjort mig sugen på chatten bra länge nu, och den enda jag har är bananer. Och nej, han gör mig inte kåt, utan sugen på godis. 

Mamma och Wick åker imorgon klockan 05.30. Måste springa och pussa på mamma nu!!!


walla walla woop woop. är inte trött, men är på dryghumör. vill kittlas och busa.

Kommentarer
fillan möller säger:

JÄVLA MONGO. du är ju inte blåögd XD snart åker vi flyin on the wings of löve..

2011-06-23 | 03:25:57
milla säger:

haha jo i vissa ljus är jag det! :) snart ja, då jävlar!!

2011-06-23 | 13:22:16
Bloggadress: http://miillapeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback