HAPPILY EVER AFTER, AND SO ON...

Yeees där kom den. Hört samma jävla sak av killar i tre år. Borde jag bli van? Borde jag vara sten och inte fälla tårar? Borde jag döda mig själv för att jag inte duger för någon? Hmm.. återkomma när jag har svar!

Haha när ska ens någon bra kille som vill ha mig se mig? Orkar inte det här haha, inte har jag fotbollen att ta ut alla känslor på heller. Så otroligt dum, faller i samma fälla varje jävla gång. 


fyfan hatar mitt utseende, inte bra nog. usch, döda mig.

Kommentarer
Jossa säger:

finns om det är något.



och du är grymt vacker! <3

2011-06-14 | 13:10:48
Bloggadress: http://josefinawestling.blogg.se/
Anonym säger:

tro mej, du är dö snygg .. blir avundsjuk på dej. så sluta säg att du är ful , för du är bannemej den finaste jag sett

2011-06-14 | 14:31:58
krigowiiich säger:

lägg ner, du inte tillräckligt snygg för killarna för du är FÖR snygg för killarna! så sluta säg att du är ful somsagt! (:

2011-06-15 | 18:43:17
Anonym säger:

finns massvis av bra killar som nog skulle drömma om en tjej som dig

2011-06-18 | 13:51:17
Anonym säger:

du är helt otroligt fin!

2011-06-18 | 20:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback