FÖDELSEDAG!

Kunde ha varit bästa födelsedag om det inte varit för kvällen då. Det började med avslutning på Norrlands nation. Det var mysigt och hela skolan sjöng för mig haha, så sjukt roligt! Får tacka Jennifer och Fanny för det. Deras förtjänst! 

Sedan begav vi oss till stadsparken. Vi var runt 10 st kanske. Hade det hur mysigt och roligt som helst med mina fina klasskompisar (+Ida). Skrattade och vevade. Tack alla som var med och "firade" mig, ni gjorde min dag! På kvällen var jag med lillan, och lite senare med världens bästa vän Anton. 










några söta klasskompisar, haha! kolla gärna i HD

Kommentarer
Jossa säger:

hahahah åh herregud!

2011-06-12 | 15:24:26
Bloggadress: http://josefinawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback