BILDER OCH LITE FRÅN ALANYA

Har ju inte lagt upp några bilder här på bloggen (och vissa bad att jag skulle lägga upp här med, så naturligtvis). Alanya var grymt. Partylivet där går inte att beskrivas, det ska man uppleva! Aldrig haft så kul i hela mitt liv som den där galna torsdagen, heeelt otroligt. 

Vissa frågar även om priset för resan. Resan och allt gick på ca 13.000 kr för mig. Men det var lätt värt det. Hade kanske varit roligare om båda varit mer utåtriktade, men sånt får man räkna med :) Nästa gång jag åker utomlands ska bli med helt gäng, eller familjen då. 

















Kommentarer
fittko säger:

hahaha fyfan va fula poliserna e

2011-07-16 | 22:32:37
milla säger:

hahah jag blir äcklad, helt seriöst. uschaligen

2011-07-16 | 23:37:46
Bloggadress: http://miillapeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback