NYÅR TVÅTUSENTIO

Började med att jag tog mitt pick och pack och drog till Malin i Gimo. Vi fixade oss och tramsa oss. Malin klev igenom tvättkorgen, skratta som jag vet inte vad. Hon skulle då göra en sexig pose. Jessica kom lite senare också. Vi drog oss mot Amanda, Malins polare, för lite käk och där skulle även festen hålla hus. Käkade tacos och hade det trevligt. 

Sen kom allt folk dit, eller allt och allt, var väl ca 30 pers där när jag och Jessica (blonda tjejen) bestämde oss för att dra in till stan istället. Festen var inget för mig. Kände inte en jävel, så var lite tråkigt för min del. 

Lite random att fira nyår med en tjej man aldrig hade träffat, men det gick kanon. Vi käkade romantisk middag innan tolvslaget (Mcdonald), sen drog vi oss mot slottet och firade med alla andra. Hade faktiskt kul. Fick min nyårskyss och allt. 









slutar här. fler bilder på bland annat malins heta poser finns på facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback