IF YOU REALLY WANT MORE, SCREAM IT OUT LOUDER

Innebandytuneringen igår gick relativt bra för vårat lag, men haha att jag var så dålig kunde jag inte ana. Är ju helt okej när jag spelar med tjejerna, men mot killar och gubbar så är det inte riktigt samma sak har jag lärt mig.

Vi vann två matcher, spelade två oavgjorda. Det gjorde att vi kom tvåa i vår grupp och fick spela kvartsfinal. En i laget blev lite sur så dom andra fick en straff i sista minuten och gjorde mål. Vi åkte ur. 

Efter det käkade vi middag hos Mårten allihopa och började förkröka lite. Hamnade hos löken lite senare och där var det riktigt kul faktiskt! Sen sov vi hos Mårten, jag och Malin, snäll som han är.  








trötta grabbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback