♥ DAG 28 – DET HÄR SAKNAR JAG.

Det jag saknar allra allra mest är nog Julia, Lina och Petra, det vill säga mina fd bästa vänner. Dom är härliga människor helt enkelt. För tillfället så har jag nästan ingen kontakt med både Petra och Julia, men det hoppas jag kommer. Tror inte det kommer bli som förut igen, men skulle vara kul om man kunde heja på varandra och le utan att det skulle kännas fel haha... 

Kändes så skönt att umgås lite med Petra på träningen igen, småsaker som gör mig glad - Du är underbar tjejen, det ska du veta! Jaja, jag står för att jag saknar dom även om det innebär ingen respons tillbaka :)





Inte världens bästa kvalitéer, men det får ni leva med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback