♥ DAG 25 – EN FÖRSTA.

En första... sitter och funderar på massa olika saker, och det känns nästan omöjligt att välja en sak att skriva om. En första gång jag stod på scenen.

Haha det var sååå kul! Madde och jag var 7 år tror jag, vi skulle uppträda till "Mamma mia". Jag var jätteexalterad och tränade övermycket. Marie-Louise (Antons mamma) hjälpte oss med dansmovesen och vi tyckte vi var skitduktiga, på träningarna. På scenen var det lite annat. När ridån åkte upp och vi såg all publik (var ca 100 pers kanske?) så tappade vi bokstavligen hakan, speciellt Madde haha. Så jävla kul att titta på videon, pappa stod självklart och filmade allt. Så himla roligt, minnen minnen...



Kommentarer
Madde säger:

haha, det kommer jag aldrig att glömma, kan inte förstå vad jag tänkte på när jag ville vara med :)

2011-01-10 | 17:23:59
milla säger:

haha du var så söt :D

2011-01-13 | 00:22:45
Bloggadress: http://miillapeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback