♥ DAG 22 – DET HÄR UPPRÖR MIG.

Vill inte leka skönhetsdrottning och skriva krig och sånt, men visst, det upprör mig.

Skriver punkter istället. Jag blir upprörd av/när:
- Jag inte får som jag vill.
- Wick är sådär störig, visar noll respekt och ingen empati för fem öre.
- Mammor som tjatar.
- Pappor som inte visar sin kärlek till sin familj.
- Man planerat något, och så blir det inte av.
- Folk som står mitt i vägen.
- Min mormor, för mestadels.
- Folk som tror dom hjälper, men gör allt bara värre.
- Folk som inte lyssnar.
- Äcklig mat hemma.
- Killar som bara vill ligga.
- Att veta att det är någon/någras fel att jag inte har träffat Felicia på flera veckor.
- Dåliga domare.
- Ingenting går som jag vill eller tänkt mig.
- Jag inte får MVG.
- Jag inte har kul på fest
- Det känns som att jag inte har några kläder, fast jag precis handlat.
- Att inte Ellos hade vinröda converse i min storlek när jag hade 50% på en vara.
- Det inte går att ladda hem vissa filmer.
- Missar mål i världens läge.
- Får mens när man inte vill ha det.
- Hungrig i fel situationer.
- Det snöar alldeles för mycket. (När det är alldeles för kallt)

Finns för mycket att skriva, kom på dessa i alla fall och det får räcka. Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback