♥ DAG 21 – ETT ANNAT ÖGONBLICK.

Har inte tid att skriva egentligen, min farbror kommer om ca en halvtimme och jag sitter här nyduschad...

Men ett ögonblick då... Kanske när jag träffade Agnes Carlsson då. Jag var ett stort fan va henne, jag och Jossi. Sen hörde vi att hon skulle komma till Valbo, så vi var ju tvungna att åka dit. Jag sprang runt och köpte alla hennes singlar och album för att få dom signerade. Sen stod vi där vid scenen och väntade. När hon väl kom mot scenen blev det typ som att världen stanna till, som i slowmotion. Det kändes så overkligt. Men nog om det. Jag blev sjukt glad, fick hennes autografer på varje jävla singel och en jättefin bild med henne, japp.


man var ju söt en gång i tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback