♥ DAG 16 – MIN FÖRSTA KYSS.

Min första kyss var med Max när jag var 10-11 år (?) och Amina & Anton satt och kollade på haha. Men den kyssen tycker inte jag räknas... inte för mig.

Istället skulle jag nog säga Fabbe. Vi låg på ett (alltså inte låg som i sex hehe, viktigt att punktera) pingisbord, Petra och Felix satt i trappen och pratade om någonting. Det var sommaren 2007 och mitt i natten. När han kysste mig så kändes det som om jag var i en annan värld. Hade fullt med fjärilar i magen, och dom där knappa sekunderna innan så försvann allt runt omkring en. Det var första gången jag kände så. Haha lite kul att jag kommer ihåg allt i minsta detalj, men så var det :)


passande bild. kände dock att jag ville flasha lite med hur bra min mobilkamera är eehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback