YOU'RE THE CLOSEST TO HEAVEN THAT I'LL EVER BE

Rasmus rasmus rasmus... min framtida man! Kan man önska sig nå bättre? Dock lär jag inte få se honom på alla hjärtans dag och tänkte att jag kunde väl ägna ett litet inlägg till honom i förtid.

Känner honom inte så bra, men tänkte som i andra länder "Det gör man väl under äktenskapet, förhoppningsvis". Men vad jag vet så är han jävligt rapp i käften, och får mig att skratta. Han är väldigt söt och go, och är en riktig svärmorsdröm (enligt min mamma faktiskt). Vad mer? Han är stilig han, min karl. Redig.


gjorde en halv pussmun som skulle vara ägnad till daggis då, men
det såg förjävligt ut sååå... puss på dig!

Kommentarer
felicia udenius säger:

Sv: Jaaa, men jag ska fixa partyställen till oss. å sen ska vi börja umgås mer. ska bli din hemmafru å laga mat åt dig på helgerna å mata dig med vindruvor och sånt.

2011-02-09 | 23:14:27
Bloggadress: http://feliciaudenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback