OUT WITH THE OLD AND IN WITH THE NEW

Har städat rummet, provat varenda litet plagg i garderoben känns det som. Efter det kände jag att min blogg behövde en liten renovering. Inte så high på picnik (har inte photoshop...) som ni kanske ser på headern, men äh. Tänkte att omvärlden skulle få se på ett par riktiga fotbollslår. 


Här är min bild till bodybuildning 2011. fokus på mina biceps, har jag någon chans tro? Nej men kolla seriöst, det börjar ta sig. Glad tjej för... ja åtminstone något, det finns där!

Kommentarer
Hillevi säger:

Tyckte headern blev riktigt snygg!

2011-02-06 | 20:38:02
felicia u säger:

beach body 2011 millisen???

2011-02-07 | 18:23:41
Bloggadress: http://feliciaudenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback