MIN SJUKA DAG

Kom precis hem. Vilken dag alltså haha... först färga håret, sen till akuten i Tierp som skicka mig vidare till akademiska. Jag har gråtit av smärta. Jag har inte ätit mat sen i tisdags. Sovit 7 av 48 timmar. Helt slut med andra ord. Mamma och jag lyckades sova någon timme på en bår på sjukhuset iallafall, guuu så skönt.

Tur i oturen. Hade jag kommit in någon dag senare så hade dom blivit tvungna att snitta lite i mig. Istället fick jag dubbelt så stark medicin som man egentligen ska ta och smärtlindrande. Kommer vara groggy en tid framöver!

Nu blir det maaat, så jag längtat! Hemköpssallad måste ju vara det godaste som finns


Kommentarer
Anonym säger:

men för helvete berätta och visa bilder från modeshowen

2011-02-26 | 11:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback