IT'S JUST RUMORS

Umgåts med Jossa nu på kvällen. Riktigt trevligt! Kollade på lets dance och tjockade haha... Vi har pratat om allt mellan himmel och jord. Kom in på ämnet rykten. Haha gud vad jag skrattar åt allt alla säger. Så många jag "haft" sex med, men knappt haft det med någon av dom. Att jag tex. sagt "får jag suga av dig?" till Marcus Berlin när jag var nyfylld 14-åring och knappt vågade prata med någon kille. Det var nog det jag skrattade allra mest åt haha... 

Haha sjuka söderforsbor, sjuka tierpare, sjuka människor.


Det som irriterar mig mest är att alla som inte känner mig får höra all denna skit dom hittar på och får fördomar. Ingen chans att lära känna mig. Men orkar inte bry mig så mycket. Jag vet iallafall vad jag gör. Men det är skrattretande.


snygg bild på Jossa skadar aldrig! tack för kvällen <3

Kommentarer
Anonym säger:

ala vet att du är katt ,lugnt ändå

2011-02-19 | 02:59:42
jossa säger:

söderfors är som det är vännen, men det bästa är bara att vi inte bryr oss om allt helt enkelt! :) pyss

2011-02-19 | 08:21:30
Bloggadress: http://josefinawestling.blogg.se/
sabina säger:

Haha ja, alla tjejer som ser bra ut blir horor i 'mindrefina' tjejers ögon, så har det alltid varit. Det är ju garanterat avundsjuka :)

2011-02-19 | 11:08:09
Bloggadress: http://sabinahamlin.se
johanna säger:

skit i allt äckligt folk milla.

ba för att du är perfekt och inte dom liksom. haha (:

2011-02-19 | 19:14:44
Bloggadress: http://lillajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback