HELVETE LARS-OLOF!

Jag är så sjukt arg, obeskrivligt. Grinar och slår i saker, helt galen med andra ord. Det verkar som om mitt knä inte bara var någon tillfällig smärta, utan en riktig skada. Alltså blir det ingen cup för mig i helgen, fyfan vad arg. Jag som tycker det är de roligaste på hela året, helt seriöst. Inomhus är helt underbart! Men men... pappa kom nyss med kryckor och mamma har fixat så jag har fått foten högt upplagd. 

Inatt kunde jag inte sova pga att jag hade så ont. Jag grinade så fort jag försökte vända mig. Varför straffar gud mig? Jag har ju konfirmerat mig, räcker inte det? Gud är ond.



nyfikna moje

Kommentarer
okänd2 säger:

det straffar sig med konfirmation!

2011-02-11 | 17:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback