FASHION TREND SHOW

Nu så, det som alla väntat på: modevisningen och bilderna!

Modevisning var hur kul som helst. Kom till salongen halv nio med världens feber och halsont. Men som dom säger på top model "man måste stå ut" haha. Håret tog tre timmar och det blev... annorlunda. Men kul att testa på lite nya freaky saker. 

Sen var det genrep och mat, potatisgratäng och fläskfilé. Det skulle suttit fint om jag kunde äta, men jag fick bara i mig fem tuggor någonting. Dels utan smak också... 

Efter det så skulle kläderna på. Det var 80 pers som skulle trängas i ett rätt så litet rum. Det blev sjukt varmt.. Då var även VIP-publiken på väg in. Då skulle man vara relativt tyst och det fanns inga sittplatser, vilket resulterade till att man fick sjukt ont i ryggen. Stod och svankade sista halvtimmen. 

Sen var det våran tur, och jag var inte så nervös ändå. Gick så jävla bra! Gick ut och var punkare/emo för en stund liksom. Bara vara stenhård, stoneface. Man fick världens adrenalinkick. Sen var rampljuset slut för några minuter. Sen skulle vi gå upp på scenen igen, då med våran frisör/stylist. Det var så sjukt kul, något jag skulle vilja göra om flera flera gånger (fast då kanske vara liiite snyggare).

Helt underbar känsla!





Helt sämst bilder (behöver ny kamera): Jag, Cissi, Paulina, Kim och Viktor!

Jag och farbror.

Jag och Paulina laddar inför sminkningen med massa godis.

http://gd.se/nyheter/gavle/1.2791285-modevisning-pa-temat-lyx

Kommentarer
Anonym säger:

gryyyymt! så jävla bra att du stod ut trots att du inte mådde bra! creds! Fick du betalt?

2011-02-27 | 10:59:50
milla säger:

Vem är du? Verkar helt besatt av modeshowen haha... och nej, fick inte betalat. Det var ett skolprojekt och jag tror nog att vem som helst hade ställt upp på det här gratis, för det är så grymt jävla kul!



Fick ju färgning och klippning helt gratis, räcker gott och väl!

2011-02-27 | 11:04:13
Bloggadress: http://miillapeersson.blogg.se/
Anonym säger:

i'm tyra banks, hihi

2011-02-27 | 11:46:25
Felicia Udenius säger:

Orka anonyma haha. Aja, grym du e millsan

2011-02-27 | 16:08:56
Bloggadress: http://feliciaudenius.blogg.se/
S säger:

nice!!

2011-02-27 | 19:58:17
Bloggadress: http://sajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback