ALLA HJÄRTANS DAG

Kul att jag aldrig lyckas ha pojkvän på alla hjärtans dag. Man känner sig absolut inte ensam. Helt meningslös dag, om ni frågar mig. Fast ändå ganska mysig. Dubbelmoral... 

Ska iallafall ta mig tid att rita ett alla hjärtans dag -kort till Rasmus och sen ska jag se om Oskar min vän är vaken. Han skulle komma till stan, sa han. Lovar att han sover till fem, som vanligt... Så tror inte det blir något av med att se den pojken. Han är lite gay, och det är ju precis det jag letar efter, en gayvän!

Men nu ska vi käka mysig alla hjärtans dag -lunch vi tjejer, gotti!



Kommentarer
felicia säger:

du och thisen mina <3an! min mamma vill ringa o prata lite me din mamma innan hon bokar :D hihi

2011-02-14 | 20:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback