WHAT DOESN'T KILL YOU, ONLY MAKES YOU STRONGER

Precis kommit hem från matchen. Den slutade 5-1 till Tierp, ingen seger med andra ord. Men Wick är så duktig, stolt syster satt på sidan iallafall. Nu väntar jag på att Wick tha nakenfis ska hoppa i badkaret, så jag också kan få bada någon gång.

Sen måste jag bara säga att jag har världens bästa tränare, absolut inge fjäsk, utan jag har verkligen det. Ställer alltid upp, lätta att prata med, engagerade... ja allt! Peke ska ringa idrottsskadecentrumet och höra om jag kan få tid eller hjälp åtminstone lite fortare. Gud så glad jag är! Vill spela fotboll nu nu nu!!



Kommentarer
sofia säger:

ett tips är att ringa Mats Öfverberg på idrottsskadecentrum, han har även tider i Knivsta på simhallen. Han räddade mitt knä och har bra med tider :)

2011-04-03 | 19:53:08
Bloggadress: http://theblogyoulovetohate,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback