VÅRA PLANER, DOM SPRACK PÅ SMÅ DETALJER SOM VI GLÖMT

Tjenare folket! Nu har jag vaknat på rätt sida igen. Blev ju inge party för mig och Idaho, mycket tråkigt. Så jag får roa mig själv här hemma. Funderar på att ha en frågestund. Har ju aldrig vågat mig på det. Pinsamt om ingen frågar något menar jag... så felicia, som är min trogna läsare, får helt enkelt ta beslutet om det blir något sådant.

Men vad kan vi få reda på av bilden? 


svar: Jag är slut. Jag ser sjuk ut (handen = lågt blodsocker & ärr från minimoj). Inget smink. Jag äääälskar orange och till sist, mina brillor försvann igår. Damn it. Måste köpa nya på tisdag!

Kommentarer
Feliciaq säger:

det ärväl SJÄLVKLAET du ska ha en frågestund. jag kan fråga massor!!!!

2011-04-24 | 11:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback