LOVE MAKES EVERYTHING SEEMS SO SMALL



Kärlek är ett spel rakt igenom. Man måste läsa av varandra redan från första början. Man vill inte vara för på. Man vill inte vara för svår. Man vill vara perfekt. Perfekt för den andra parten. Skriver du först - ett poäng till den andre. Skriver den först - ett poäng till dig. Regler som inte står skrivna tydligt utan bara finns där. Jag blir otroligt less på det här. Att det inte bara kan vara som i sagor "jag vill ha dig, du vill ha mig, poff så är man tillsammans" inga komplikationer. 

Som de flesta säger "Det är jakten som är spännande". Till en viss nivå säger jag. Till den nivå då man fortfarande känner att det är så värt det. Innan man börjar ställa sig frågan "vad är det för fel på mig?"


Jag är vid det stadiet nu. Vad är det för fel på mig?

Kommentarer
felicia u säger:

ingenting. du är underbar rakt egenom.

2011-04-14 | 02:40:20
Anonym säger:

håller helt med!

2011-04-14 | 19:02:39
Sarah säger:

håller helt med!

2011-04-14 | 19:03:21
Bloggadress: http://sspersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback