IN THE DARK THERE MAY BE FEAR, BUT THERE'S ALSO HOPE

Hemkommen från träningen, väldigt skönt. Satt och prata med Elin nästan hela träning, så fick väl inte så mycket gjort haha... Men nu ska jag trycka i mig lite proteiner, men innan det lite mer styrka och sen dusch. Ikväll är det ju final i Spanska cupen också. Messi gör mål, så äre bara!

Måste bara säga att jag dör för Grey's, de första säsongerna, mmmmm.


visar nog imorgon vad jag köpte idag. måste ju alltid fylla bloggen med något skoj.

Kommentarer
felicia säger:

me love your blog darlingoo. å yes ja ringer daj då!

2011-04-20 | 21:05:38
milla säger:

åh vad glad jag blir pullinuttan!

2011-04-20 | 21:42:15
Bloggadress: http://miillapeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback