ANFALL

Upplevde för en stund sedan en aaaasäcklig sak. Jag har lågt blodsocker, jämt, tror jag. Iallafall så stod jag och kolla på mamma, kände hur allt börja snurra. Tog tag i dörrkarmen till Wicks rum, men faller baklänges. På golvet blir allt svart. Jag känner hur jag inte har någon kontroll över min kropp, utan ligger där och sprattlar (måste sett ut som om jag fått världens jätteorgasm eller något...).

Det var sjuuukt äckligt. Jag började grina för att jag inte visste vad som hände. Och nu skämms jag över det, så jag skrattar bara åt det. Men ändå. Fick sitta på balkongen (skamvrån) i en timme, sen nu är det bra.


Blir alla sådär "fläckig" i solen? Ser ju mongo ut när man ligger i solen, men bättre efteråt. Jag kanske bara är rent av ett mongobarn...


Kommentarer
felicia säger:

du e nog ett mongobarn :/ fast jo jag me får fläckar. Å SLUTA SVIMME! blir oroLI! inte svimme flicke

2011-04-24 | 17:53:43
milla säger:

vi är mongoliodos! men jag svimme ju int, bara ramle på rumpen

2011-04-24 | 17:58:38
Bloggadress: http://miillapeersson.blogg.se/
thisen säger:

men hööörru millispillis, sånna där "anfall" fick jag också förrut, men ja var o kolla upp det och det är järnbrist+ lågt blodtryck som gör att man får så, AAS SKUMT ja veet, liksom been there done that!! men de du kan göra är att drick blutsaft! äckligt men bra :) pössen <3

2011-04-25 | 02:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback