IT WON'T BE LONG BERFORE I'M HERE TO STAY

Helt sluuut. Gick runt på media markt i kanske en halvtimme. Under den tiden hann jag hitta en systemkamera jag blev kär i (helt otroliga bilder!), blogga på någon schysst dator som stod där och såg snygg ut, hitta en tv min morbror ska köpa till mig i julklapp.

Dock köpte jag ingenting, var sååå nära, men höll i pengarna. Lite stolt. Men blev helt kär i en annan myströja. Den måste jag ha, och dom där jeansen alltså... Varför köpte jag dom inte? Är ju 100 kr rabatt på alla jeans på H&M. Attans bananer...

Käkat kebab och bara latat oss nu på kvällningen. Kollade på Upp (filmen), grymt bra haha!


Aldrig att jag skulle ta på mig en maxiklänning, iaf inte en randig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback