KORVSTROGANOFF MED RIS

(kom inte på någon överskrift, så fick bli dagens lunch)
Felicia höll på med mitt hår nyss, höll på somna... så jävla skönt! Nu har vi Sören ett tag till, sen ska jag bli en aktiv kvinna med mina två medarbetare. Hur jag nu ska lyckas med det... Men det löser sig alltid! Köpa lite fika kanske hehe.

För tillfället sitter Felicia bredvid mig, hon vill inte ta emot halstabletter av mig, fast än jag varnat henne för att hon har dålig andedräkt. Förstår inte problemet... Är det jag eller tabletterna som är så motbjudande?




Kommentarer
Felicia Udenius säger:

Aaaaaa har ja ju inte. fan borstar tänderna med x-tra strong colgate totalt mega FRESH ffs tyst

2010-11-22 | 12:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback