YOU WAKE UP ON THE OTHER SIDE AND YOU STRAIN TO FORCE A SMILE

Jag orkar inte. Det är så mycket skit hela tiden. Jag tänker enbart bry mig om och lägga energi på mina vänner, min familj, skolan och fotbollen. Eller min familj.. jag har nog världens otacksammaste och egoistiska lillasyster, orkar inte vara snäll mot henne längre, eller jag tänker inte ens orka bry mig om henne just nu. Jag ska dö för en stund och börja leva när sommarlovet börjar, låter mer än bra. Förresten så förlorade vi med 5-1 idag, vilket bara förhöjer min känsla! Fick iaf göra ett mål, kanske lite positivt? ehe.. 

Bryr mig inte särskilt om jag låter som ett jävla emo, har bara lust att få ur mig skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback