VALBORG

Jaa, min valborg var väl inte helt perfekt, men funkade mer än bra med sällskapet man hade en stor del av dagen/kvällen. Lite galen dag sådär. Först åkte vi in till Uppsala, gick lite på stan sedan satte vi oss i parken på filtar. Jordgubbar och sol, det var hur bra som helst! Man hade ju klätt sig varmt, eftersom det stod att det skulle bli mulet hela dagen, usch haha. Men det var mysigt där, men inte speciellt roligt, så vi drog hem för att börja förbereda inför kvällen





Nästa sak som stod på listan var grillning hemma hos mig. Jag och Julia kom först, vi var hungriga så vi hann äta upp cheeseballspåsen innan folket kom hehe. Runt sju då var i stort sätt alla hos mig. Då kunde vi börja grilla och dona. Blev dock lite stressigt eftersom vi skulle ta halv nio bussen. Men vi hann med det, och det var jäkligt gott också för den delen! 



I Tierp så skulle vi till Gabbe, men blev inte så, utan åkte till Cars, trevligt där :) Men stannade inte länge. Åkte till Emil med ett gäng flickor :) Där var det kul, härligt folk. Men jag nöjde mig inte, utan drog till Tierp helt själv... varför? Gick runt själv i tierp i kanske 40 min, innan Petra ringde mig. Lite senare kom även Martin som gjorde mig sällskap hela kvällen/natten. Martin och jag sov i en busskur bara för att det inte fanns något att göra, hur kul har man då på en skala? Haha, helt sjukt. Runt fyra nångång slutade pappa på taxi, så vi fick skjuts hem. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback