SO IF YOU SEE ME SOMEWHERE WITH THAT GLASSY OL' STARE

Ångrar inte ett dugg att jag valde att stanna hemma, det är dagar som denna fotboll känns som bäst! Spelade mot Danmark, och trodde verkligen vi skulle få storstryk. Men vi slog dom med 4-1 och det var hur skönt som helst! Sofie gjorde två mål och jag de återstående två. Sen spelade även jag, Petra och Sofie med damerna också mot Månkarbo. Spelade bara 20 min, men det gick väl hyfsat :) vann med 4-0! 

Efter de åt jag och Wick med farbror och hans sambo. Har kanske världens knäppaste, roligaste och snällaste farbror. Ska få ett par nya fotbollsskor av honom, grymt glad! Så bara att börja spana efter ett par nu :) Har även kört lite styrka och varit ute och gått lite. Bra skönt, börja ladda om till matchen imorgon mot Vaksala! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback