"NÄR FOLK SÄGER FEL SÅ MÅSTE JAG PEPÅKA DET..."

Kanske dagens roligaste citat utav självaste Sandra Mattsson. Ibland är det inte lätt!

Har i stort sätt inte gjort någonting i skolan idag heller. Rätt slappt i skolan, vilket är skönt. Men blir en hel del hemma istället. Just nu sitter jag med promemorian, engelskan och samhällskunskapen, liiite jobbigt! Insåg nu att jag inte skrivit klart en del av promemorian, crap... Så ska sätta igång nu, fint.

Drog till staden med min fina fästmö. Hittade glajjor, så nu ska vi steka på sen (när det blir varmare dock). Hittade så mycket, men inget jag köpte. Blir nog lite mer shopping på lördag! Men ska fortsätta nu, pappa sitter och förklarar saker över msn. Han är ju nästan snabb på att svara, glad för hans skull!


såhär ser jag ut efter 5 minuters arbete, bra milla, bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback