HEY EVERYTHING'S RIGHT, SAID EVERYTHING'S RIGHT TONIGHT.

Känner mig bara ovanligt bra, eller bra och bra, allt rullar på, jag är duktig och följer mina mål. Vädret idag var så underbart, sådant ger glädje! Skönt att kunna ha jeansjacka, äta glass i solen och cykla runt i lilla Söderfors.

Idag har familjen Persson tagit en cykeltur till parkhallen, loppis där, grejer vet du! Haha.. Sedan hjälpte vi pappa att lämna över katterna, köpa parfym, köpa mat åt oss, köpa skjorta osv... och jag fick ingenting! Riktigt kasst. Hittar man något inne i stan, så finns det garanterat inte i valbo, tröttnat på valbo, usch. Men men, sådant man får ta. Haha låter som en bortskämd liten sak, men långt ifrån tyvärr..

Mot kvällningen drog jag mig mot Julia. Där var nästan alla tjejor, riktigt trevligt. Men kände mig inte så tagg och ville inte försämra stämningen, så drog mig hemåt. Nu sitter jag och wick och försöker bestämma oss för en film vi ska kolla på. Har även vattenflaskan i högsta hugg. Tagga inför match imorgon, så glad!

systra mi, är väl ändå helt ok... eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback