FROM THE PERSON I WAS MEANT TO BE, I'M NOT AFRAID TO WALK ALONE

Kanon dag! Går så bra nu förtiden, ni vet när inga pojkar och festligheter är med i bilden, har lagt det lite åt sidan nu, bara skönt! Däremot har vi haft styrketest på gympan, Muktar och jag trixa lite. Mvg på allt, utom på pull-ups, vilken klarar de egentligen? Inga armmuskler för fem öre inte, haha.. Men allt de andra grejade jag, kändes bra. 

Efter skolan var ju nästan årets höjdpunkt, ja jag menar Tierps marknaden! Haha, det är ju egentligen bara jobbigt att gå runt där. Mormor och jag hittade lite grejer till mig iaf. Ett par skor (på Englunds, inte marknaden), en sjal till balen och tights (Moniques) och sedan fick jag även två ringar från marknaden, helt okej. Diamantringen ska jag nog ha på balen, så jag har lite blingbling på mig, hahah!

Träning med damerna sen, kändes skapligt bra! Jag har bestämt mig för att stanna hemma på Lördag,
så inget med fotbollsakademin för mig inte. Nu blir det tagga till två matcher på lördagen, härligt härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback