BUT I'M HERE TO TELL YOU, IT WON'T BE LONG BERFORE I'M HERE TO STAY

Dagen har bara bestått av fotboll och de kommer den fortsätta att göra. Drog iväg och lirade lite i Tärnsjö. Lättare än vad jag trodde de skulle vara. Vinst på 3-1, men skulle lika gärna kunnat blivit 7-1 eller mer. Domaren får en eloge, fan va grym han var! Vi fick kanske 2 av 10 frisparkar och han prickade alla offsider, dels gillar han tydligen att man kramas med motståndarna på plan. Haha, sämsta domaren jag har skådat faktiskt, pinsamt... Fick dock bara spela 10 min, lite surt, men borde väl inte ha förväntat mig så mycket mer. Nej usch, idag sjönk mitt självförtroende.

Äh orka.. nu ska jag se min kung spela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback