AND WITH EVERY BREATH I NEED, YOU'LL BE THE ONLY LIGHT I SEE

Bra dum ja, skulle ju ha pluggat idag.. har jag gjort de tro? Nej. Fick även reda på att vi hade en inlämningsuppgift på engelskan till imorgon idag i skolan, crap... Idag fick jag iaf göra biologilaborationen, fick mvg på hypotesen och vg på de andra, hade inte skrivit de där med ballongerna tyvärr. Så hoppas jag får mvg på utförandet! 

Hur skönt väder som helst idag ju, och de kommer bli samma imorgon, underbart! Sofie, jag och Sandra jobbade som satan på gympan, tog och bättra på brännan lite! Imorgon blir det kanske så att man skriver pm och teoridelen i slöjd ute? Helt möjligt.
Ska parkera mig i sängen snart med min fruktsallad för att se lite på hollywoodfruarna, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback