ALWAYS THINK THERES SOMETHING MORE, IT'S JUST AROUND THE CORNER

Slapp dag i skolan, jag har inte gjort någonting, absolut ingenting. Suttit i datasalen och kollat på kläder, hjälpt Martin skriva om sina stenar, sprungit i regnet för att få tillbaka Sandras nycklar m.m. En helt okej dag, får se vad konsekvenserna blir haha..

På träning hände en liten incident, Jossi gjorde illa sig... Trodde de inte var så allvarligt först, men till slut fick Peke ringa ambulansen. Tycker så synd om henne, klarade knappt av att se på. Men de kommer ordna sig Jossi, kommer vara pigg och glad imorgon igen (hoppas jag).

Jag sitter även här och försöker ta ett beslut... Ska jag åka till Stockholm med Thorén med nya fotbollsklassen och kolla på fotboll eller ska jag spela match med mina underbara Söderforstjejer? Det lutar mest åt att spela match faktiskt, känns inte som att jag kommer missa något, ändå värdelös match vi skulle ha kikat på (Djurgårn - Gefle). Men ja.. får se alltså, gillar inte att välja mellan saker och ting..


jossi får stå för dagens bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback