WHAT YOU GOT BOY IT'S HARD TO FIND, I THINK ABOUT IT ALL THE TIME

Kändes inte lika kul igår kväll att ställa klockan på sex. Men upp kom jag, och inte var jag särskilt trött heller, kanon. Fick träffa Jimen och Martin, alltid lika roligt! På gymnastiken hade vi dans. Dansa lite foxtrot. Fick dansa med födelsedagsbarnet. Han var ju riktigt kung på de där.. eller? Haha, skrattade så jag fick tårar. Rolig gosse :) Första gången på 2-3 veckor som jag tränade idag, gick bra ändå, med tanke på hur mycket jag borde ha tappat. Måste ju träna upp mig till 11 mars, så nu skiter jag i om jag är sjuk, har fan vart de i 5 veckor nu.. Nej nu ska jag plaska lite badkaret och ja, vem vet, säkert något på tv. Mitt internet krånglar hela tiden, drygt. 

Ett kort på Philip, väldigt fint ritat utav mig tycker jag haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback