OUR DREAMS ASSURED AND WE ALL WILL SLEEP WELL

Skolan idag gick ruskigt fort! Hann knappt komma dit kändes de som, nej men snabbt iaf haha. Fick även veta att man blev uttagen till innebandytuneringen på tordag, låter ju bara jobbigt, men kul ändå. Efter skolan drog jag och Lina till Uppsala. Var tvungen att ha lite små prylar. Blev ett par skor, ett halsband och lite färg, bra finte. Fick god mat också, jajamensan! Nu ligger jag i sängen och har svårt att somna, eller jag är bara inte trött. Börjar tagga lite för mycket till helgen, kul det kommer bli

Dashboard Confessional – Stolen fortfarande lika bra låt.

snufflan har blivit sjukt stor, inte sådär liten längre :( äckelkatt...

Kommentarer
J säger:

berätta, hur kom du på namnet till katten? ;) vi ses på innebandy turneringen :)

2010-03-31 | 17:47:33
Bloggadress: http://heyjennyhar.blogg.se/
milla säger:

Det var en tjej vid namn Jenny Lindgren som jag fick namnet ifrån, hon kallade mig för snufflan och jag tycker det var väldigt gulligt, därav namnet. Vi syns, vi syns ;)!

2010-03-31 | 20:05:45
Bloggadress: http://miillapeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback