MAYBE I WON'T MISS YOU AS MUCH AS I THOUGHT

Fick tillbaka matteprovet idag och geografipromemorian, fick vg- på matten och mvg på geografin. Lite smått irriterad på geografin. Visst jag fick mitt mvg, men ja.. jag har mvg i alla uppgifter och sånt vi gjort, förutom på provet, då jag fick vg+, vilket troligen gör att jag kommer få vg i betyg. Det känns ganska pissigt sådär, men så är det väl att ha Rossan helt enkelt, gillar henne inte. Men en sak som är positivt är ju att jag fått mvg på alla pm jag skrivit, känns skönt :) Sitter just nu med ett annat pm som kommer handla om etik, hehe. Ganska roligt faktiskt. Men ska inte skriva mer nu, bara drygt för er haha. 


Skulle sitta fint med lite nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback