LÄPPAR MOT LÄPPAR SOM TAR MIG I LAND SOM GER SOMMARTIDER TILL VARANN

Åh blir så sur. Jämt när jag vill ha något/beställa något så är det slut.. Imorse fanns jackan kvar, i min storlek och allt. Sen skulle vi beställa den senare, efter träningen, och då var den självklart slut. Ringt runt till alla butiker i Uppsala och Gävle, så hoppas dom får in den imorgon! Fotbollen går inte alls för mig längre, har tröttnat på inomhus just nu, vill bara komma ut på gräs! Orkar inte hålla på springa flera km runt i Söderfors... Vill bara sparka boll! Blir aldrig frisk heller, så funderar på att ta ett uppehåll tills jag blir helt frisk, för det här är bara så drygt...

Nu ska jag fixa lite gott till imorgon, har nationell så :) Sen kolla på svenska hollywoodfruar och mysa med mini.


Längtar bara till sommaren mer och mer för var dag som går,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback