I TRIED TO PAINT YOU A PICTURE, BUT THE COLOUR WERE ALL WRONG

Helt okej dag, måste jag säga! Efter skolan följde jag med Jimen till stan :) gick runt och kikade lite, hittade lite smått, men inget jag köpte, måste hålla i pengarna lite hehe. Senare gick vi till Jims bror, kollade på någon helknäpp film, kommer inte på namnet, men rolig var den. Han hämtade även sina kläder som han ska imorgon på festen, haha han kommer vara otroligt stilig! 

Snart kommer lina, och då ska jag ätaaa, fyfan va nice, eller jag skoja... fick nyss ett sms där det stod att hon hade ätit :( hatar att äta själv. Aja, ska kirra kläder till imorgon lär göras, svårare än jag trodde faktiskt.


en söt liten jim, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback