I TAKE YOU HOME IF YOU DON'T LEAVE ME AT THE FRONT DOOR

Har inte lust att göra någonting ikväll, bara ta det lugnt. Slå på en film och bara ligga och mysa, låter så mycket bättre än fest. Orkar inte, men ibland får man ha sådana helger. Fotbollen idag gick förresten ganska bra. Visserligen förlorade vi med 1-2, men det gick bra ändå. Kändes kul att få komma ut och spela på 11-manna plan, men som sagt, det är en stor skillnad på inomhus och utomhus, storleken och underlaget. Jobbigt var det kan jag lova, men bra kul. Men nu mår jag sämre, och tänker inte flytta mig en meter, eller till sängen kanske hehe.. 

Juste! Fick ju min skinnjacka i onsdags. På vägen hem satt jag och bara hoppades på att den inte skulle vara lika ful som den var på deras hemsida och att den passade. Men det gjorde den, blev nöjd. Så en liten bild på den mackapären slänger jag upp. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback