I JUST NEED A SIMPLE ANSWER, THAT'S ALL I ASK FOR...

chacha bloggen... haha kände bara för de, lite krilleboy style! Men iaf skolan idag har varit rolig. Jag råkade ta lite mycket hostmedicin kom jag på, aja.. Så har varit lite små lullig hela dagen. Skrattat åt ingenting. Men sådana dagar behövs dom med. Efter skolan var det fotbollsträning, grymt skönt! Vill bara spela mer och mer och mer.. Men det får jag göra på lördag! Har även pluggat en hel del kemi med pappa, eftersom han är lite av ett proffs/knodd på allt så går det hela mycket lättare, haha! Nu ska jag krypa ner i sängen :)

inte världens bästa bild, men ifrån danmark i somras. saknar det något.

Kommentarer
Anonym säger:

Krillebooi * haha ;)

2010-03-04 | 18:51:19
milla säger:

haha, "fel av mig"

2010-03-04 | 21:44:12
Bloggadress: http://miillapeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback